Canım bizde dün aldık , ben slepyy istiyordum eşimin biraz marka takıntısı var direk Prima aldı. E bebekte çok markanın bezi var ama bizim tercihimiz de Prima oldu içinde 108 adet çıkıyor 3 ila 6 kilo bilmiyorum 🤷♀️ ya daha küçük doğarsa diye endişeliyim.