Kızlar 10+6 haftalık hamileyim. Son zamanlarda yediğime içtigime dikkat edemedim çoğunlukla dışarıdan yedim. Yanında getirdikleri salata vs den sanırım kıl kurdu oluştu. Yani afedersiniz kaşınıyor ben kıl kurdudur diye tahmin ediyorum. Doktora gittim ilaç veremem dedi. Bitkisel olarak ne yapabilirim lütfen geçiren varsa yardimci olabilir mi