26_26_26ggg canım benimki kış bebeği olacak nasipse, ben ;
🌸5 tane kısa kollu yenidoğan zıbın,
🌸5tane uzun kollu yenidoğan zıbın aldım,
🌸4 tane yenidoğan tulum,
🌸6 tane yenidoğan alt üst patikli takım aldım 5′li hastane çıkışı şeklinde
🌸Bir tane de 10′lu hastane çıkışı aldım
Yazlık büyük 6 9ay 9 12 ay arası bir iki parça kıyafet de aldım yaza kadar 6 aylık olacağı için zaten sonra çıkar boyuna kilosuna göre yazlık yada kışlık eksiklerini alırız daha fazla kıyafet almicam hediye de gelir diye düşünüyorum