Merhaba ben de 7+2 günlük hamileyim. Aynı sancılar en baştan beri bende de var. Hatta çoğu zaman kabızlık yaşadığım için onun da sancılarıyla birleşiyor. Her seferinde korkuyorum soruyorum doktora. Normalmiş kese büyümeye devam ettikçe ağrılar olur dedi.