Yagmurunbebegi benim amelıyata gıtmeden takmıslardı o an cok tuveletime sıkısıktım bızım için daha ıyı daha rahat takılır canınız yanmadan dedıler ve öylede oldu dogumdan 7 8 saat sonra 1500 luk torbanın dolması gerek dedıler doldugundada cıkartılar acı olmadı ne takarken uyusuktum nede cıkartırken özelde olmama ragmen uyusturma olayı olmadı