Merhaba kızlar 38+1deyiz artık hareketler çok sık ve şiddetli hissetmiyorum daha az ve yavaş sanki dönüyor gibi hissediyorum değişti hareketleri normal mi acaba siz nasıl hissediyorsunuz son haftalarda ☺️ Bir de doktorum çatı muayenesi yapmadı doğumda belli olur o zaman bakılacak dedi bir sorun çıkar mı acaba tedirgin oldum