Kızlar 38+5 im. 38+0 ken acile gittik açılmama baktılar 1 cm vardı o an kanama olmadı eve geldik lekelenme oldu ve bitti. Ertesi gün doktora sordum rahim ağzı tıkacı bu dedi. Dünden beri tekrar lekelenme oldu pembe/ sarı sümüksü bi yapıda. Forumda açılma oldukça lekelenme devam eder diye yazanlar olmuş. Bilen yaşayan var mı ?