Arkadaşlar 18+1 deyim. Bu sabah ayrıntılı ultrasona girdim. Bebeğin sol böbreğinin içinde idrar biriktiren kesenin büyük olduğu çıktı. Şimdi müdahale edemeyecekleri için doğduktan sonra sık sık kontrol edeceğiz dedi doktor. Sağ böbrek 1,8 mm, sol böbrek 4,8 mm çıktı.bu durumu yaşayan var mı ?