Tugbaslan3458 [url=https://hizliresim.com/eEQTLp][img]https://i.hizliresim.com/eEQTLp.jpg[/img][/url] Degerleriniz kaç tı keseyi kaçıncı haftada gördünüz kızlar
Esmakoksal Tugbaslan3458 canım benim en son kan testi 592 yd tabi keseyi görmeden 1 hafta önce yaptırmıştım keseyi 4+2 de gördüm 🧿🥰 masallah senin sonuçlarında çok güzel gözüküyor ne kadarluksın 🙏
ecembugra53 Tugbaslan3458 canım beta değeri cok farklıdır herkeste bir olmaz son adet tarihini baz alıp say bugüne kadar
Bmom Tugbaslan3458 4+5 te dün gördük 5500 tü değerim canım ama herkeste farklı ilerler iyi bi değer seninkide
Ozdmrkbraa Tugbaslan3458 beta herkeste Farklı olur canım ben 1542yle 5 haftalık olarak vajinal ultrasonla öğrendim
Ozgebtn Tugbaslan3458 benim 4+2 de 2500 civarıydı değerim 5+0 da doktora gitmiştim kese görülmüştü canım
Birgul Tugbaslan3458 ilk değerim 12.29du adetime 4 gün vardı sonra 70 oldu 3 gün sonra 512. Ondan 6 sonra gel keseyi görelim dedi dün gördük çok şükür 5+3te sağlıklı 8590 falandı hcg 7. Haftada kalp atışı için çağırdı.
Birgul Tugbaslan3458 seninde baya çıkmış doktorum bana 1500 üzerinde görülüyor genelde dedi bence doktora görünmelisin