Zeyneebbb Kızlar 36 haftalık hamileyim yalancı doğum sancılarım başladı, kaşık bölgelerim ve vajinama doğru ağrı çok hissediyorum. Sizler de yaşıyor musunuz bu durumu? Kasılıyorum sanki sürekli bu zamanlar böyle mi geçecek ya 😔
Nrgl_cntrk Zeyneebbb bende 35 haftalığım dün kontrolde bişey çıkmadı ama nedense bu geceden beri sürekli vajinama sol kasığıma ağrı vuruyor ve yürüyemiyorum zorlanıyorum yürüyünce😳 Bu da yalancı sancı mı😱
Nuryalcndag Zeyneebbb off hemde nasıl bende 36+3 um artık yatamiyorum dün gece uyumadım mesela nedense bende gece çok oluyor gündüz pek birşey yok
Hashasim2020 Benim de oluyor arada ama düzensiz şekilde canım bazen çok fena belim de ağrıyor ama özellikle takip ediyorum düzensiz olduğunu görüyorum. Ve yatınca geçiyor senin düzenli mi ağrıların? Ben de sertleşme çok olmaya başladı bu aralar yarın kontrolüm var hem de nstye gireceğim bakalım ne çıkacak