MAZ Çok ozur diliyerek yaziyorum bebeyi vajinada hissediyorum. 3 gun once doktor kontrolunde boyle digildi, doktorda sorun yok soyledi. 2 gundu ama cok asagida, korkuyorum erken dogumdan
Ozgsgr MAZ o bazen bendede oluyor. Sanırım daha alanları olduğu için gezinip duruyorlar 😁 bazen çok aşağıda tekmeliyor bazen göbek deligimin bi karış üstüne çıkıp yanlara kaçıyor bazen tam aşağıya doğru vuruyor 26+1 im bende
Aynurr16 MAZ canım banada oluyo o başı yukarda ayağı aşağıda pozisyondaysa ayaklarıyla vururken orda hissetmek normal ben gece bel çukurumda hissettim nasıl duruyosa artık 😂
Mom55 Bende de aynı günlerdeyim ve aynısını hissediyorum bazen. Bir de tuvaletim geldiği anda sanki saatlerdir idrarımı tutuyormuşum hissi oluyor koşarak gidiyorm tuvalete