Zeynep Genelde hamileliğin başında beta alınır 2-3 kez sonra alınmaz. Bulantıların başladığı dönem kimse betayı net bilemez, tahmini bilebilir. O yüzden net bir cevap bekleme 🙂 Ama dediğin doğru, değer yükseldikçe bulantı yapıyor diyor bazı doktorlar