Baby1- bende esra hanımı duydum çok memnun kalanlar olmış. O halde ayrılmadan Esra hanıma gideyim. Normalde burdaki doktora muayene oluyordum ama 2 hafta yokmuş ve ben en son 23 haftalık iken gittim suan 27 haftalığız 🤦 o gelene kadar bir kere gitsem muayene ye kafi. Teşekkür ederim bu arada 💕