Iremezgi Endişelenmeyin Allah’ın izniyle birşey olmaz normal bu olanlar.. Hemşiremizin dediğine göre rahim bandı genişliyor, bebiş yerleşiyor, rahim büyüdükçe yukarı çıkıyor.. Hormanlara karşı her birey farklı hisler yaşayabilir.. Bulantı gider gelir veya 9 ay hep sürebilir, kişiye göre değişir.. Takip etmeniz gereken geçmeyen ağrı, geçmeyen ishal, lekelenme veya kanama durumları.. Göğüs ağrısı da gidip gelmesi normal.. 19 haftadayız Allah’ın izniyle kusmalar hala az az sa olsa geliyor, meme ve rahim sancıları da öyle.. Hatta dün hareket etmiyor diye apar topar hemşiremiz çağırdı gittik USG de bakarken bile hareket ediyordu, bunları hissetmiyorum dedim, hemşiremiz beslendiği kese karnıma üstten yerleşmiş bebiş onun altında olduğu için hareketleri 22 haftada hissedersin normal dedi.. Tabi bir de kafamın başka stresli şeylerle dolu olurdaysa hissetmen zor olur bebişle kontak kuramıyorsun dedi.. Benim de lekelenmem ve kan uyuşmazlığım olduğu için stresliyim sanırım.. Böyle işte , siz rahat olun kendinizi iyi takip edin ama evham yapmadan.. Sevgiler güzel annemiz 🤲🏻🧿♥️🙋🏻♀️🌷