Cok kotu durumdayim pakolojik olarakda cok kotuyum kimse yardim bile etmiyor doktor bile kendilinden gecer diyor ama 2 ay oldu koku alamyorum ben bebegimi nasil koklucam aglamak isdemiyorum bebegim uzulur diye ama elimde degil her gece aglayarak uyuyorum Allaha hep dua ediyorum ama yok koku alamiyorum bu nasil bisey anlamiyorum nasil boyle seye yakalandim, cok korkuyorum hep boyle kalicam diye Allahm yardm et 🥺🥺🙏🏻