A_S_K Koku ve tat kaybım 5. Gün gitti. Bugün 9. Günüm hastalıkta 4 gündür yok. Ne zaman geldi? Gelecek?
A_S_K Oykuaygun Bende aşağı yukarı ne kadar zamanda geliyor.diye merak ediyordum o yüzden sordum. Teşekkür ederim.🥰
Gokcefeyza Geçmiş olsun. Benim 24. Gün geldi. Oda kendi çabamla netten araştırarak. Çinko takviyesinin iyi geldiğini öğrenip çinko tablet kullanmıştım 1 kutu ilaca başladıktan 4. Gün önce koku sonra tat geldi.
A_S_K Gokcefeyza Ya gerçekten mi? 🙏🏻 Emziren bir anneyim ben. Çinko hangi marka.kullandınız.ne kadara aldınız bende alayım
Gokcefeyza A_S_K Venatura marka kullanmıştım ben,ama güvendiğiniz bir markanınkini alabilirsiniz. Bebeğe de faydası var. Ayrıca bağışıklığı güçlendiriyor. Doktorunuza danışarak kullanın.
Zaxra babyneseli birden yavas yavas nasil oldu ? Ben bi aliyorum koku bi almiyorum ((( artik ne yapacagmi bilmiyorum 🥺 Koku ala biliyorum seviniyorum sonra yine koku kaybi yasiyorum acaba bu ne zaman duzelir 2ay oluyor artik (((