Kızlarrr fikirlerinize ihtiyacım var yardım edin bilen bilir çnkü çok post açtım beklenen adet tarihim 17 eylüldü olmadım bugün gecikmemin 5.günü dün gebelik testi yapmıştım 5 dakika sonra çıkan sonuçların geçersiz olduğunu bile bile yarın saat sonra farkettiğim slik çizgidrn dolayı ümitlendim geç döllenme olabilir mi diye bugün erken gebelik testi yaptım sonuç negatif belim de hafif ağrı var adet olacakmışım gbi hissediyorum ama bi yandanda çok post okudum burda testleri negatif olup hamile olan kafam karışıyor ağrı kesici içicem diş ağrımdan dolayı ama belki hamileyimdir diye hep duruyorum napıcam ben lütfen yardımm 🤷♀️😞