Bende en çok 24 te ağrı oldu mesela şimdi 31+4 ün geçen hafta bi karın yan kısımlarımda çok ağrı gerilme oldu 1-2 gün sürdü şu an yok
Gerildikçe oralarda genişliyor bugün bakıyorum karnımın yan taraflarından tekme atıyor mesela geçen hafta böyle değildi
Anladım ki her genişlemede bi ağrı oluyor her ay o da bebeğin alanını genişletiyor alan genişledikten sonra ağrı kalmıyor kolay değil önceden olmayan bir genişliğe sahip oluyor Rahim bi anda
HAFİF sancı oluyor bazen ya da ani hareket yaptığımda onun dışında ağrım olmuyor
bi de 36 haftada da ağrılarım olur diye düşünüyorum 😊