Gizemela devlet hastanelerinde bildiğim kadarıyla spinal veya epidural gibi bir seçenek sunmuyorlar size. Doğurana kadar normal doğuma zorluyorlar. Eşinin tavrı çok değişik halbuki senin ve bebeğin sağlığını düşünmesi gerekir parayı değil. Ama burada şöyle bir durum var gördüğüm kadarıyla eşin ailesiyle beraber çalışıyor. Ekonomik olarak bağımsız olmayınca başkaları ne derse onu yapmak zorunda kalacaktır. Yengem yapmadı sen de yapamaZsın mantığı da tam bir taşra mantığı. Kim ne derse desin sağlığını düşünerek en doğru doğum şekli ne ise onu doktorun söyler ve senin talebin belirler. Yerinde olsam ben ne istiyorsam onu yapardım. İnşallah sen ekonomik olarak bağımsızsındır ve eşini dinlemek zorunda değilsindir.