Artık iyice kendimi kötü hissetmeye başladım .Hamileliğimin ilk 3 ayı sırf kusmayla geçti evimde yemek yiyemedim sonra onu atlattık dedim rahatlamışken şuan 23 haftalığım idrar yolu enfeksiyonu çıktı ve çalışıyorum gün boyu hareketsiz oturuyorum artık bünyemi tamamen halsiz bitkin yorgun mutsuz hissediyorum bu aralar birden bura herşeyden kötüleniyorum kusuyorum kusarken bir anda ishal oluyorum kan ter içinde kalıyorum kasıklarıma bir ağrı giriyor resmen dün tuvalette yere çömeldim okadarki kötü ağrı yani neden böyle oluyor ne oluyor enfeksiyondan mı yoksa vitamin ilaçlarımı herzaman içmiyorum miğdem bulanıyor vücutum vitaminsizmi kaldı ne oluyor bana anlamıyorum kusma ishal ter kan ter içinde kalıyorum karnım gur gur ay allahım çok kötüydü