Yldzzzz Kizlar 37 +6 yiz dunden beri pihti seklinde nisanm geliyor.Agdaya gitmeyi dusunuyorum sezeryan olacagim cuma günü sizce agda yaptirirsam acilmam yada sancim olur mu tetikler mi.