Natuvane oranlarını cok hatırlayamıyorum artik tas tozunu aldığın yerde genelde veriyorlar bi ölçü internette de yazıyordur gözüm alışmıştı harç kıvamı gibi oluyodu galiba ben tas tozunu bi tık daha koyuyorum icine bide cok az o hizlandiricidan atiyosun eger istersen bir iki damla kokulu yağdan sonra suyla karıştırıyorsun
O kalıba sıktığınız bi şey var kabarcık olmasin diye bi kaç fıs ondan sıkıyodum kabarcik genelde kalipta girintili çıkıntılı yerlerin kenarlarında oluyo o sprey baya azaltıyor sonra harci döküyodum bir iki kez masaya vuruyodum gazi çıksın iyice diye (harcı aşırı kati yaparsan baloncuk kalabiliyor galiba icinde bide cok yukarıdan dokmemek lazim yakından yavas yavas dokuyodum) ustu baya ısınıyo soğuyunca kalıptan çıkarıyodum alttan bastıra bastıra sonra eğer boyayacaksan iyice bekle cunku ilik bile olsa nemlenebiliyo etrafı ben o yuzden ertesi gün falan boyuyodum genelde