Bmom Dün keseyi gördük doktor sol tarafta dedi oraya bastırdı sürekli orda gördü sürekli sol da mı oluyor neye göre yerleşiyor var mı bilen
Oykuaygun Benimki de sağ tarafta sanırım doktor demedi ama ultrasonda hep o tarafa baktı ne anlama geliyor acaba. Bazıları cinsiyet öyle belirleniyor diyor ama