Mrb kızlar bende bel fıtığı var orta derecedeymiş ağrılarim artik şiddetlenmeye basladi beyin ve sinir cerrahisi sezeryan önerdi tabi ümraniyede beyin ve sinir cerrahisi sezeryan onerdi ama ben dogumu zeynep kamilde yapıcam, zeynep kamilden doktordan kağit al normal doğum yapabilir mi diye onu bana getir yazip onaylim dedi doktor, zeynep kamilden kağit rapor alan var mı kızlar doktor direk verir mi yani, normalde doğum yapacagimiz hastane direk rapor verir karar verirmiş ama zeynep kamilde beyin ve sinir cerrahi bolumu yok