Ayseozcan Ts92 bende kıza benzettim aynı haftadayiz benimde dokuz haftalık herşeyi belli içime kız doğdu Rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤗
Ts92 Ayseozcan Amin cok sagol canim. Rabbim hepimize saglikla kucagimiza almayi nasib etsin. Iclerinde sizinde😊
Minikbebek123 Ben görüntüden hiçbir şey anlayamadım çünkü çok küçük bebek yok ortada ☺️12 13 haftalarda atabilirsin cnm.benim 9.haftada bayağı belli oluyordu .kız bebekler küçük oluyor diyorlar belki kızdır senin
Kubraaa38 [url=https://hizliresim.com/hvD0vi][img]https://i.hizliresim.com/hvD0vi.jpg[/img][/url] 10+3 banada tahmin?