FatmanurD canım ben de 22 haftalıkken yaptırdım samsunda 350 tl ye, bence yaptırmakta fayda var evet ne olursa olsun bizim evladımız ama Allah korusun herhangi bir sıkıntısı yada rahatsızlığı varsa önceden bunu öğrenip vakit kaybetmeden çare aranır diye düşünenlerdenim bende. Devlet hastanesine bu pandemiden dolayı gitmedim, hamileliğimin ilk haftalarında birkere gittim ultrason görüntüsü görüntü değil imkanları iyi değil oyüzden en başından beri özele gidiyoruz.