Hope8 ceydacosae hayır canım az değil zaten bebekler son ay kilo daha iyi alıyolar merak etme sıkma canını bazılarıda genle alakası var minyon olabilir böyle şeylere takılma 😘 yediklerine dikkat et bebişe kilo aldırıcı şeyler ye ☺️
daisybebek ceydacosae Bende 32+2 de 1956 gr , boy 42,5 cm doktor iyi dedi ama ultrason resminde 31+5 gibi gösteriyordu. Bana da iyi gibi geldi ama neden 3 gün geriymiş gibi çıltı bilemedim
Adaa41 31+3teyiz bizde. Şimdi geldim doktor kontrolunden. 1700 gr dedi doktor. Doktor eğer bi sıkıntı görmüyosa hiç takma kafana boşver. Banada boyu kısa geldi ama doktor her şeyi çok iyi dedi hiç takmıyorum.
gizemonerr ceydacosae canım bende 31+3 üç dün gittim doktora 1.700 kilosu. Normal dedi, zaten doğuma kadar 1-1.500 arası daha alacak dedi. Senin bebişin de gayet normal kilosu 🥰