Merhaba arkadaşlar 29+6 yım 30 da diyebiliriz artık ama 3 gündür keyfim kaçtı iyice tansiyonum genelde hep düşüktü çok şükür bir sıkıntımda yoktu ama ilk gün 15 9 dün 14 7 ydi bugün çok şükür 12 6 ama bu durumun benzerini yaşayan varsa yazabilir mi çok moralim bozuk