Fulya1993 Arkadaşlar karnımdan sabahtan beri böyle suyu hortumdan sıkınca fış diye su sesi çıkar ya tam o ses çıkıyor bebek normal hareket ediyor ama başına böyle bişey gelen var mı doktora gitmeli miyim
S-r-p Fulya1993 biz 26+4 üz bu hafta aynı şey bende de var sanki su sebili damacanadan su çekerken çıkardığı ses gibi ben zararı var mı bilmiyorum da amniyotik sıvı değişiyor ondan mı acaba diyorum
Fulya1993 S-r-p çok değişik geldi bana dün gun boyu bu ses yarın gidicem hastaneye inşallah normal biseydir