yildiz155 kıbrıs ’ta halil ibrahim tekin i de araştırın, ben başka işlemler için 2 defa gittim, gayet memnun kaldım. Çok profesyonel ve ilgililer, oturmuş bir düzen var, sabah 5 te transfere almışlardı mesela beni, çok değişik gelmişti, çok çok memnun kaldım ama tabii donasyonu bilemem