11 hafta olduk kan ilacı folik asit derken mide bulantısı hazımsızlık ve en önemlisi kabızlık devamlı yaşıyorum afedersiniz haftada bir çıkıyorum tuvalete 😟 karnım çok şişiyor sindirim sorunu yaşıyorum erik kayısı incir zeytinyağ fayda etmedi ilaç kullanan var mı çözüm bulan veya 😌