Selam hamişler ve anneler, 36 haftalık hamileyim ama gelişim 38 haftalık yani kilosuna göre (3.200 gr miş) nir kaç gün önce durmayan adet ağrısı gibi bir ağrıyla doktora gittim muayene etti normal dedi sadece ağrılar yüzünden bebeğin 1-2 hafta çabuk gele bileceğini söyledi...Dün sabahtan beri ne ağrım var ne sancım, yalancı sancılarım bile artık olmuyor, geceyi de çok rahat bir şekilde kesintisiz uyumuşum, ama normalde hep sancıya uyanırdım çok tedirginim bu neden ola bilir?