gunesveguney düşük değil bence onemli olan iki kat artması bende ilk gebeligimde adet gunu 60la ogrenmistim oglum 14 aylik suan cok sukur bide dusuk yaptim adet gunu 1443du degerim ve dusuk yaptim bence normal ama bekleyip gorcez benim de suan adete 2 gun var ve dun kan testi sonucum 27 cikti rabbim kimsenin kucagini bos birakmasin insallah