Azaltarak mümkün bırakmak ben 4 haftalıkken öğrendim günde 4-5 derken 2-3 1-2 bir baktım canımda çekmiyorçok istersem eşimden bir iki çekiyordum şükürler olsun 2 aylıkken hiç içmemeye başladım çok uyuyordum ilk zamanlar onunda etkisi var yada dışarı çıkyordum sanada tavsiyem ya yat zaten ilk zamanlar pek yorma kendini yerleşme sürecindesin yada çık gez arkadaşlarınla komşularında eşinle vakit geçir ama asla bırakamam deme senelerin tiryakileri bırakıyor hele bizler can taşıyoruz onlar için yapamayacağımız şey yok Allah sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin ❤