Aycaa441 kesinlikle, ben buradaki devlet hastanesine bir kere gittim bir daha adımımı atmadım. Asıı suratlar, kanama olduğumda gece acile gittim hamile kaldıysan kaldın ne bu tavırlar gibi terslemeler, 15. Haftamda doğum başlamış bebek kurtulmaz demeler falan filan. Psikolojimi çökerttiler. Özelde devam ediyorum ve memnunum. Gerçekten ücretler çok, her şet pahalı. Doktorumuz Allahtan testleri dışarda yaptırmamıza izin veriyor onlara para ödemiyoruz 😌