Denizce90 Arkadaşlar sol kalçamın içinde ayağa kalktığımda yürürken batma şeklinde acı oluyor . Doktorum normal dedi ilaç vermedi böyle dayanamıyorum sizde de var mı böyle bir durum?
Prensesimm77 Denizce90 bendede var aynı sorum sol kalçam çok ağrıyo..dayanamazsan parol iç ben çok ağrinca içiyorum birazda olsa iyi geliyo
Seviiiiiiii Bende de bi kaç gündür aynı sorun var kalçam ağrıyor birde baldır kısmı hamlamış gibi Ağrı var