24+4 haftalik hamileyim . 12 kilo aldım 90 oldum şimdiye kadar pek hareketli değildim yattım sürekli . Yürüyüşe başlasam kilo almam durur mu acaba. Bi de yurumemin bi zararı olur mu 3 dusuk yaptığım için sürekli yatarak geçirdim hamileligimi şimdiden sonra yurusem bişey olur mu