minnie123 Canım ben daha yeniyim henüz doğum yapmadım ama çok araştırdım, benim etrafımda anne olanlar yeni anne olanlar vs elektrikli kullanıyolar ve öneriyolar, manuelin can acıttığını söyleyen de oldu, ben açıkcası almadım almicam şuan, önce bebeğim bi doğsun sütüm var mı yokmu yetiyomu bir göreyim zaten eğer sütüm gelmiyosa o an eşimi yollar aldırtırım diye düşünüyorum bir de alıp ihtiyacım olmazsa o kadar para vermek yazık geliyo bana