Arkadaşlar merhaba 20 lik dişim apse yaptı çok ağrıyor mecbur kaldım Dr gittim antibiyotık verdi gebeler kullanıyor dedi. Kendi doktorum da kullan dedi ama ben hala tedirginim kullandım ama içim hala bir buruk kullanan oldu mu aranızda ilaç geçirmedi sadece hafif ağrı kaldı çok düşük doz verdiği için şimdi daha gitmem evde tedavi etmeye çalışıyorum tecrübeli anneler ???