Kızlar dünden beri gögsümün tam orta alt kısmında mideye denk geliyor bir kaşıntı ve dün hafif agrı vardı giydiğim kıyafetten sandım ama hatta mide agrısı sanmıştım ama değil içeriden Bi kaşıntı var mide de bebk iyice yukarı çıktığı için mi böyle oluyor ya da neden olur fikri olan var mı 29 +4 günlük hamileyim