Bireylulmasali seni çok iyi anlıyorum. Ben de hep bebeğimin varlığının orda olduğunu iyi olduğunu gösteren bir şey gibi algılıyorum mide bulantılarını çok çekmeme rağmen 🙈 10. Haftadayım bir gün iyiyim bir gün kötü, iki saat iyiyim dört saat kötü. Yani sürekliden ziyade ara ara vurduruyor ama hayat kalitem yerlerde tabi