Edizinannesii Anladm , amin inslh saoln bebegin saligi herşeyden daha onemli tabi ama o parayla bebegime kiyafet flan almak daha mantikli geliyor bna burda perinatoloji bolumu yok burda kadin dogum acil bile yok yani hicbirsey yok 😄 bir dogum doktoru var haftalardr randevu almaya calisiyorm alamiyorm şehir dişina bir baska devlet hastanesine gitmem gerekiyor o zaman cunku burdaki devlet doktorunun detayli bakacagina pek emin degil tek derdi hastalarini bitirip eve gitmek cunku cevap icin tsk edrm ❤💋