Gozgozhappy ya benimki üçüncü oluyo aslında iki buçuk aydan fazla oldu martta hamile kalmıştım ikili test için gittim bebeğim hiç gelişmemişti aynı 7 haftadaki gibi duruyodu kürtaj oldum 45 gün geçti adet olmadım salak doktorumda demedi korun hemn hamile kalirsn korunacaktim normalde ama hapı başlatmak için adet olmam gerek bende bekle bekle baktım adet olmadm acaba hamilemiyim dedim korktum test aldım üç tane yaptım pozitif çıktı demekki rabbim yine kısmet etti o yüzden biraz korkuyom ama ben normalde hemn hamile kalmam kürtaj kolaylastiriyormus dedim belki daha hormonlardır ne bilim gittim kan verdim hamileymişim kurtajdan iki hafta sonra kalmışım çok şükür 7+4 te gittim kalp atışı vardı bakalım haftaya gitcem ikili test için inşallah aynı olmaz kb uzun oldu