Deletedmom417 aman korkma suniden kişiden kişiye değişiyor suni de acı eşiğin ile alakalı bu ilk doğumum da bir sancı girmişti bana ben evde doguracam sandım merdivenden inemedim hastaneye gitmek için öyle şiddetli idi bir gittim ki daha 2 cm 15 saat o sanciyi çektim suni sancı yi son evrede verdilerse de onu hiç hissetmedim 😂 2. Doğumum da nisanim geldi acilmam 3 cm di 4 cm olunca suyumu patlattı ebe yarım saat 45 dk sonra sancılarım gelmeye başladı hafif hafif ama ilk doğumum daki kadar canım yanmadı suniden daha beter benim kendi sancım 😂😂