Fatma370 Selamün aleyküm arkadaşlar 33+4 haftalık hamileyim.bi saat kadar önce ishal ve adet sancısı gibi ağrı ile kalktım erken doğum habercisi olabilir mi
buseyusuf27 Fatma370 agrıların belde baslayıp kasıga karnına vuruyorsa kasılma oluyorsa karnında ve duzenlı ıse olabılır ama duzensız sancın varsa dınlenınce gecen degıldır