Normal yapamadım :/ muaneye geldiğimde sancım çıktı 2 cm açıklık vardı. Doktorum beni salmadı doğımu başlatalım gitme dedi. Keşke gitseydim hastaneye gitmeyin evde çekin diye doğru Diyolarlar. 1 bucukta yatış yapıldı. Alttanbolca muane ettiler tabi sancıda takıldı karşılıyorum ama taaki suyumu patlatana kadar. Suyumu ebe patlattı ve ağrılar fena vurmaya başladı saat oldu 6 karsılamakta zorlanıyorum artık bağırmak istemiyordum ama malesef öyle geliyorki ben kendimi inlerken buluyordum. 2 bucuk cm yi geçmedi saat 7 oldu. Tabi alttan muaneler son gaz devam açıklık kaldı öyle plates yaptım yürüdüm sıcak suya girdim yok açılmıyor. Sabaha anca doğurursun dediler açılırsa ama onca sancıya açılmadıysa bosuna çekiyormuşum gibi geldi. 6 saat direndim ve vazgeçtim kızlar benim açılmam olmadı kişiden kişiye değişiyor. Ve sezeryana döndüm. Hiç istemeyen ben sezeryanı istedim. Ama ebeler beni çok yordu gerçekten :/ sezeryan zor değil korkutmayın kendinizi tabi dilerim normal doğum yaparsınız ama Allah bana nasip etmedi :/ sezeryan diğerinin yanında bir hiç. Bebişim yanımda ikimizde iyiyiz çok şükür 3330 doğdu :) darısı daha iyi şartlarda basınıza inşallah 🙏🏼