Bu gece iki ye kadar oturup sonra yatmıştım.saat 3 u geçerken uyandım. Ve çok tuvaletim olmadığı halde uyanmisken tuvalete gideyim dedim. Tuvalete oturmamla şarıl şarıl denecek cinsten tuvaletimi yaptım. Cok tedirgin oldum. Hamileliğimin başından beri hiç böyle idrarimi yapmadım. Hep cisim gelse bile kesik kesik akıyordu. Az geliyordu. Su an böyle olunca çok tedirgin oldum. Ve yatmadan önce belimin sağ tarafında da sizi vardı. Dün sabahtan beride vajinamda sızı hissediyordum. Daha 24+6 haftamdayım çok tedirgin oldum. Uyuyamıyorum 😭😭😭😔😔😔 Su bu şekilde gelir mi? Tekrar tuvalete gittim yine idrarımı yaptim. Bu sefer vajinamdan hava çıkıyor gibi oldu🤦🏻♀️ Ben mi evham yaptım acaba karnında da sizi vardı yatamadım uyumadan önce oturdum biraz😔