Fatime3447 oda Kişi sayısı falan bilmiyorum ama geçen gün Kadın doğum acile gittim hepsi kendini beğenmiş hemşirelerin acilde 2-3 kişi yatıyoruz 7-8 hemşire kahkalar çaylar börekler sanki kafedeler ve davranışlarını da beğenmedim yanımda doğum yapacak bir bayan vardı hep azarlar gibi tavırları Vardı Muayene olurken doktor vajinal ultrasonla baktı inanın utandım başımda 3 hemşire çok işe yarıyorlarmış gibi hiç bir ciddiyet yok gülmeler falan benim gördüklerim bunlar belki bana denk gelmiştir bilemicem 🤷♀️