Nime07 Hamislerrr özel meltem hastanesine giden var mı veya yakınlarınızdan birileri orda dogum yapti mi? Bir bilginiz var mi hastane hakkinda?
Milkshake1987 Nime07 ay o hastane bildiğin bir enfeksiyon yuvası odaları leş gibi kokuyor berbat bi yakınım orda ameliyat oldu ameliyat çıkışı kusmaya başladı kussun die elimize çöp poşeti tutuşturdular odaların banyosunda sabun bile yok dezenfektanı geçtim
Beste Hiç güzel değil yengem orda Doğum yaptı kızı dogumhanede bi dövmedikleri kalmış yok sus bağırma öyle yapma böyle yapma ortam ve hijyeni de beğenmediğim için gitmedim ve etrafındaki insanlardan kasaptan bi farkları yok diye duydum
Nime07 Beste yaa 🙁 ben de en yakin hastane orasi diye orayi tercih etmek istiyordum aslnda benm de icime cok sinmiyor ama napacagimi bilemedim
Nime07 Milkshake1987 ciddi misin ya aslnda bende hic istemiyorum ama en yakın hastane diye tercih edecektim.. iyice sogudum smdii
NurdanHakan Nime07 Bağcılar devlete git daha iyi her imkanın olur bari Meltem bi hastane değil ya içine girdiğinde odalarına bir bak berbat leş gibi Pislik içimde kendini geç bebeğin enfeksiyon kapmasın allah korusun
Nime07 NurdanHakan Allah korusun.. zaten bunca ikazdan sonra kesinlikle gitmemeye karar verdim canm esenler medipole gidecegim insallah bircok tanidigim orda dogum yapti ve hepsi cok memnunlar
NurdanHakan Nime07 evet en iyilerinden biri medipol ama Meltem bi Facia resmen allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin