Merabalar bi sorum olcaktı ben normalde kumralım vücudum öyle çok siyah değil ama çok beyazda değil.ortası diyeyim.şuan 33.haftadayız.göbeğimden başlıyo boynuma kadar bi siyahlaşma var sırtım falanda.kollarım normal hali.yani vucudumun yarısı kumral yarısı esmer diyebilirim. Nedeni ne acaba öyle olan varmı?